Kamis, 10 Desember 2015

Khasiat dan Manfaat Jelly Gamat Gold G

Manfaat Jelly Gamat Asli Hadir untuk anda kesihatan produk gamat mampu merawat pelbagai penyakit dan merawat pelbagai masalah kesihatan seperti gamat jelly g emas. G produk penjagaan kesihatan emas dalam pengeluaran oleh pengeluar PT.GNE Biogene R & D SDN BHD di Malayasia dan disyorkan oleh Pihak Berkuasa Makanan Pertanian dan Veterinar Singapura (AVA), yang merupakan sebuah jabatan kesihatan negeri di Singapura dan berdaftar di Agensi Dadah dan Kawalan Makanan Republik Indonesia atau ringkasnya BPOM RI dengan pendaftaran normor sehingga IT 114645721 dijamin selamat untuk digunakan.

G timun laut emas jeli yang diperbuat daripada gamat dalam proses menggunakan teknologi dan pemprosesan kawalan gandaan terkini daripada pakar-pakar bahawa kandungan berguna dalam ekstrak gamat tidak begitu mudah hilang atau mengembangkan semula jadi dikekalkan. Keberkesanan gamat gamat jeli yang menjadikan emas g sebagai penawar pelbagai jenis penyakit mulai dari penyakit ringan hingga penyakit yang teruk, seperti strok, penyakit jantung dan kanser. Timun laut adalah bahan-bahan yang diperbuat daripada emas gamat jelly g gamat pemilihan spesies daripada 1100 spesis timun laut yang ada di laut, spesies gamat Nama Latin "Golden Stichopus variegatus" atau dalam masyarakat yang dikenali sebagai gamat emas.

Khasiat Jelly Gamat Asli Spesies gamat emas adalah sangat istimewa kerana ia mengandungi Gamapeptida yang hanya ada di spesies gamat emas sahaja (tidak ada dalam lain-lain jenis spesies timun laut). Kelebihan dan faedah kandungan Gamapeptida mampu mencegah keradangan, keradangan, mempercepatkan penyembuhan luka, melegakan kesakitan, menjana semula sel-sel badan yang rosak, mengaktifkan sel-sel tubuh dan dapat mengekalkan peredaran darah agar tetap semasa. Jadi bagi anda yang mengalami penyakit atau masalah kesihatan kini anda tidak perlu teragak-agak untuk memilih g emas gamat jelly sebagai ubat kuat alternatif dan juga selamat.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar